woensdag 11 februari 2009

Hallo daar...

Ja hoor, ik ben ook aan bloggen geslagen, waarom?
Simpel, het is fun en eigenlijk heb ik geen zin om telkens mijn website te moeten aanpassen...lekker lui doen noemen ze dat zeker...
En ik kreeg de laatste tijd al wat opmerkingen dat de mensen geen nieuw werk meer vinden op mijn website, klopt natuurlijk want die site is al meer als een jaar onveranderd...
Het kost mij gewoon te veel tijd om steeds weer galerijen aan te maken en eigenlijk is deze blog een vervolg van die website.
Inderdaad we gaan de website volledig herzien naar aanleiding van een paar ontwikellingen op mijn fotografische activiteiten en activiteiten in de schaarse vrije tijd.
Zo is er een plan ontstaan om de website nog enkel te gaan gebruiken voor de professionele doeleinden, sommige zullen het ondertussen wel al weten, voor de andere zal ik het hier nog eens vermelden.
Sinds 1 juli ben ik officieel in bijberoep gestart als fotograaf.
En deze blog en mijn flicker photostream zullen dienst moeten doen om iedereen op de hoogte te houden van de andere activiteiten.
dus wil je op de hoogte blijven, abonneer je dan op deze blog zo kan je de nieuwtjes blijven volgen. De bedoeling zal zijn om jullie op de hoogte te houden van al mijn fotografische activiteiten, trips, shoots maar ook interessante nieuwtjes op gebied van fotomateriaal, of zelfs een verslag van een kano trip die ik met "de bende" maakte.
En als start van deze blog heb ik besloten om te starten in juni '08, waarom juni '08 wel héél simpel, omdat ik toen een fototrip maakte naar Finland en omdat daar niets van terug te vinden is op mijn website, dus een logische start niet...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten